Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Brak kilku znaków ;)
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
mportalik.net
Witam,
nie jestem zaawansowany i jak widać nowy na forum, więc witam serdecznie. Mam nadzieję, że znajdę tutaj pomoc! Mam kłopot z newsami na www.mportalik.net proszę zobaczyć np na opowiadanie http://mportalik.net/index.php?action=feli...52&caly=tak i zwrócić uwagę, że nie ma znaków: cudzysłów ("") oraz minus (-) a zastąpione są np: & # 8 2 1 1 ; oraz & # 8 2 1 1 ; jak to zmienić, aby było kodowanie poprawne? Będę bardzo wdzięczny za pomoc! I proszę pamiętać, że jestem zielony.
tiraeth
Wydaje mi się, że tekst został przepuszczony przez htmlspecialchars" title="Zobacz w manualu php" target="_manual, wydaje mi się, nie jestem pewny.

Spróbuj użyć funkcji html_entity_decode" title="Zobacz w manualu php" target="_manual na tekście
kszychu
Klasyczny przykład Ctrl+c, Ctrl+v z Worda. Zostają znaczki, których trzeba się inteligentnie pozbyć.
  1. <?php
  2. function konwertuj_z_worda($tekst) {
  3. $tab = array(34 => """, 38 => "&", 60 => "<", 62 => ">", 160 => " ", "i", "c", "Ł", " ", "Y", "|", "§", ":", "(c)", "a", "<<", "-", " ", "(R)", "-", " ", "+/-", " ", " ", "'", "u", " ", ".", ",", " ", "o", ">>", "1/4", "1/2", "3/4", "?", "A", "A", "A", "A", "A", "A", "AE", "C", "E", "E", "E", "E", "I", "I", "I", "I", "D", "N", "O", "O", "O", "O", "O", "x", "O", "U", "U", "U", "U", "Y", " ", "B", "a", "a", "a", "a", "a", "a", "ae", "c", "e", "e", "e", "e", "i", "i", "i", "i", " ", "n", "o", "o", "o", "o", "o", "/", "o", "u", "u", "u", "u", "y", " ", "y", 338 => "OE", "oe", 352 => "S", "s", 376 => "Y", 710 => "^", 732 => "~", 8211 => "-", "-", 8216 => "'", "'", ",", 8220 => """, """, """, 8224 => "+", "+", ".", 8230 => "...", 8240 => "o/oo", 8242 => "'", """, 8249 => "<", ">", 8254 => "-", 8260 => "/", 8364 => "E", 8484 => "TM");
  4.  
  5. foreach($tab as $znak => $zamiennik) {
  6. $tekst = str_replace("&#{$znak};", $zamiennik, $tekst);
  7. }