Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wysłanie zmiennych sesyjnych za pomoca fsockopen()
Forum PHP.pl > Forum > PHP
grabsoon
Witam jestem tu nowy i zupelnie zielony. Mam takie pytanko. Wiem ze za pomoca fsockopen mozna wywolac dowolny skrypt php z sieci i przechowac wyniki jego dzialania. Wiem ze mozna tez wyslac zmienne POST do takiego skryptu. Pytanie brzmi czy można wysłać do skryptu zmienne sesyjne tak aby w skrypcie moglo zajsc logowanie do MySQL , bo takie wlasnie zmienne odpowiadaja za polaczenie sie z serwerem MySQL. Z goory dzieki wielkie.
Dex1987
Pomyśl masz strone xyz.pl na ktorej prawa administracyjne sa przypisane gdy zmiena SESSION['root'] = 1; wiec Ty sobie takowa ustawiasz i robisz co chcesz.
grabsoon
Fakt, mówilem ze dopiero zaczynam ... tongue.gif Pozatym chyba juz jestem zmeczony ...

Po prostu mam skrypt który w ramach tej samej sesji miałby wywołać inny skrypt znajdujacy sie na tym samym localhoscie, tylko wynik dzialania tego wywoływanego skryptu ma byc zapisany do zmiennej a nie wyswietlony w przegladare... po czym sesja i skrypt sie konczą. Probowalem to zrobić fsockopen ale (co jest juz teraz dla mnie oczywiste Dex 1987) zmienne sesyjne nie są przekazywane. Reasumując: chcę wywołac skrypt w ramach tej samej sesji i zapisac wynik jego dzialania do pliku html. Mam nadzieje ze zostałem zrozumiany ....

Dla zobrazowania dodam jeszcze tylko ze admin sobie wchodzi dodaje wyniki meczów, zapisywane sa w bazie danych, formuje sie nowa tabela, tabele dla admina wyswietla jeden skrypt (tabela.php), który żeby ją odpwiednio wyświetlić łączy się z serwerem danych. I teraz przy wywolywaniu skryptu logout.php zanim zostana wyrejestrowane zmienne sesyjne miałby się zrobić taki zrzut aktualnej tabeli czyli miałby wykonać sie skrypt do wyswietlania tabeli a jego rezultat powinien zostać zapisany do pliku html dostępnego dla wszystkich ....
Dex1987