Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [layout]strona klanu
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
slammer
Piszę strone dla mojego klanu, narazie bez wartosci merytorycznej, stworzyłem layout (mój pierwszy) nie jestem grafikiem tylko "php'owcem" proszę o ocene wizualnąi źródła.

oto link: http://slammer.hei.pl/
ano
Kod to jeden wielki śmietnik!
  1. <div class="div_left_menu">
  2.         <div><a class="a_menu" href="rekrutacja" title="Zasady rekutacji">Rekrutacja</a></div>
  3.      </div>
  4.      <div class="div_left_menu">
  5.         <div><a class="a_menu" href="serwery" title="Nasze serwery">Serwery</a></div>
  6.      </div>
  7.      <div class="div_left_menu">
  8.         <div><a class="a_menu" href="wyzwanie" title="Wyzwij nas do boju!">Wyzwanie</a></div>
  9.      </div>
  10.      <div class="div_left_menu">
  11.         <div><a class="a_menu" href="terminarz" title="Terminy meczy">Terminarz</a></div>
  12.      </div>

Dawno czegoś takiego nie widziałem! :|

Do tego: układ strona na <table />

Dodatkowo:
  1.         </center>
  2.      </div>
  3.   </div>
  4.  </td>
  5. </tr>
  6. </table>

Ocena kodu 2/10
.rh-
Nie kalecz css, <table> conajmniej niepotrzebne w tym przypadku, ogólnie pomieszane, chyba nie rozumiesz jeszcze na czym polega idea css.

Top strony ( jako motyw ) podoba mi się, ale reszta jakos do mnie nie przemawia.

Jedyny plus to temat:) Podaj ip serwera to sobie pogramy:)
Turgon
Bidnie i marnie...
Slammer: Czy to ta Husaria wywodząca się od Strongholda ?
slammer
Dzięki za ocenki. w sumie liczyłem na konstruktywną krytykę bo jak wspomniałem xhtml to nie jest moja mocna strona smile.gif Biore sie za poprawienie kodu (hasioka laugh.gif). W pierwszej kolejności poprawie css i przerobie na xhtml 1.1

Turgon:
To husatia prosto spod Grunwaldu ze strongholdem nie mamy nic wspólnego laugh.gif
p.s. pochwale się ze wygraliśmy już 4 razy pif pafa, teraz bierzemy się za ESL tongue.gif
Turgon