Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: mod_rewrite pilne :(
Forum PHP.pl > Forum > PHP
bigus
Witam.Mam stronę opartą na cms Joomla, moja strona ma około 7 tys użytkowników dziennie, posiadałem dodatek artiosef ( do generowania przyjaznych url'ów) , konto posiadam na nazwa.pl i serwer ActivPro, dzisiaj około godz 17 wyłączyli mi, uzasadniając że zbyt dużo generuje zapytań do baz danych 17 tys na minutę( domyślam się że to bardzo dużo ) nie stać mnie na serwer dedykowany. Mimo włączonego w konfiguracji przepisywania url moje linki wyglądają strasznie długie sad.gif

www.mojasite.pl/component/option,com_datsogallery/Itemid,30/func,detail/id,1246/

orginalnie wygląda to tak

www.mojasite.pl/index.php?option=com_datsogallery&Itemid=2&func=detail&id=1246

www.mojasite.pl/index.php?option=com_datsogallery&Itemid=2&func=viewcategory&catid=3

tak że index.php?option=com_datsogallery&Itemid=2&func to jest stałe

proszę o pilną pomoc, trochę jestem w tym zielony ( szukałem na forum ale nie jestem w stanie coś na szybko wymyśleć, ale pewnie polecę w google do dołu sad.gif )

Jak zrobić żeby przepisywało

do

www.mojasite.pl/lista/func-detail/id-16/

www.mojasite.pl/lista/func-viewcategory/catid-3/

mój .htaccess

1. <?php
  2. ## OpenSEF plain htaccess file
  3.  
  4. ## Can be commented out if causes errors
  5. Options FollowSymLinks
  6.  
  7. ## mod_rewrite in use
  8. RewriteEngine On
  9.  
  10. ## If Joomla is installed in the web server root
  11. ## RewriteBase /
  12. ## If Joomla is installed in a sub-directory
  13. ## RewriteBase /directory_name_here
  14. RewriteBase /
  15.  
  16. ## Begin 3rd Party or OpenSEF Section
  17. ##
  18. #RewriteCond %{REQUEST_URI} ^(/component/option,com) [NC,OR] ##optional - see notes##
  19. RewriteCond %{REQUEST_URI} (/|.htm|.php|.html|/[^.]*)[NC]
  20. RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
  21. RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
  22. RewriteRule (.*) index.php
  23. ##