Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] linkowanie ...jak? (bylo: az mi wstyd)
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
bagietka
Nie jestem programista i strony www robie glownie dla zabawy z grafika ale strona musi miec jakis naped a html to juz powoli historia.

robiac strony uzywam takiego kodu:

1. <? if(!isset($page)) $page="home"; 
  2. if(!file_exists($page.".php")) 
  3. { echo "<br><b>Sorry, this page can not be found or is in construction.<br><br>"} else { include_once $page.".php";}?>

ktory wklejam do index.php dzieki czemu podstrony (z tego samego katalogu co index) linkowane tak: index.php?page=strona

otwieraja mi sie w tym samym oknie w szkielecie index.php ale... ?
jak zrobic aby strony z innego katalogu na serwerze tez sie otwieraly w index'ie?

Tak jak mowilem jestem grafikiem nie programista i licze na pomoc, z gory dzieki

Bagietka
nospor
Cytat
az mi wstyd

blinksmiley.gif nie bierz tego do siebie co ci teraz napisze: a co nas to obchodzi?
tytul ma odzwierciedlac problem jaki masz, a nie stan Twojego samopoczucia czy czegos tam.

1) popraw tytul na mowiacy cos o tresci problemu
2) zastosuj sie do zasad forum przedszkole i poprzedź tytul wlasciwym znacznikiem
Wieviór
Sposób, którego używasz nie jest bezpieczny.

Zrób sobie coś takiego:

1. <?
  2. $strona = $_GET['page'];
  3. switch ($strona)
  4. {
  5. case strona: { include 'strona.php'; }
  6. case strona_w_katalogu: { include 'katalog/strona.php'; }
  7. case 0: { include 'home.php'; }
  8. }
  9. ?>
bagietka
Cytat
blinksmiley.gif nie bierz tego do siebie co ci teraz napisze: a co nas to obchodzi?
tytul ma odzwierciedlac problem jaki masz, a nie stan Twojego samopoczucia czy czegos tam.

1) popraw tytul na mowiacy cos o tresci problemu
2) zastosuj sie do zasad forum przedszkole i poprzedź tytul wlasciwym znacznikiem

blinksmiley.gif nie ma sie co goraczkowac swieta ida winksmiley.jpg
temat poprawiony zgodnie z wytycznymi

ciao

Cytat(Wieviór @ 16.12.2006, 19:17:47 ) *