Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ładowanie treści strony do tabeli
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > JavaScript
Koniuu
Witam,
Nie wiem, czy to się zalicza do JS czy HTML (w JS jestem zielony, a o HTML wiem niewiele); mianowicie chodzi mi o to, by po kliknięciu na link w tabeli otworzyła się strona w taki sposób, żeby ja rozciągnęła (żeby się cała zmieściła), ale tylko w pionie, nie w poziomie. Proszę o pomoc! cool.gif
envp
Przepraszam, nie umiem liczyć, nie wiem jak to sie robi slyszalem o cyfrach i liczbach - pomóżcie. - Tyle można z twojego postu sie dowiedzieć. Konkretnie z czym masz problem i konkrenie o co Ci chodzi ?
Koniuu
Jak mogę szczegółowo mówić o czymś, o czym mam znikome pojęcie?

Jeszcze raz napiszę, o co mi chodzi:
Mam dokument html z tabelą (znacznik <table>, dla tych, którzy nie mogą wiedzieć, o czym mówię) i obok tej tabeli dwa linki do dwóch podstron. I teraz chciałbym, aby po kliknięciu na link numer jeden do tabeli załadowała się podstrona numer jeden, a po kliknięciu na link numer dwa analogicznie załadowała się treść podstrony numer dwa. I teraz sedno problemu, czyli rozciąganie się tabeli do rozmiarów załadowanej podstrony, lecz tylko na wysokość, a nie szerokość. Próbowałem to wykonać za pomocą pływającej ramki, jednak trzeba w jej atrybutach odgórnie zadeklarować wysokość, co mi w tym wypadku nieszczególnie pasuje.

Czy wyraziłem się dostatecznie jasno i klarownie, oraz wyprodukowałem odpowiedniej długości opis mojego problemu, abyś mógł mi teraz pomóc?

// EDIT

Znalazłem coś takiego, ale działa jedynie w IE. Czy da się zrobić coś podobnego dla innych przeglądarek?

// EDIT 2

Oj, przepraszam, jednak działa również pod FF, tylko zamiast atrybutu "id" zrobiłem "name", co IE tolerował, a FF już nie smile.gif. W związku z tym problem rozwiązany (myślę, że temat do usunięcia), a envp dziękuję za znikomą pomoc.

// EDIT 3

Niestety, to znów ja winksmiley.jpg.