Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: neo + aurox :/
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
GrayHat
witam.
zainstalowalem wlasnie auroxa 9.1 i chcialem przejsc do instalacji neostrady. odpalilem poradnik z plyty i pisalo zebym sie upewnil ze mam pliki /usr/src/linux[xxx] i jakies powiazanie do tego. luknalem i sie okazalo ze w /usr/scr/ nie ma linux[xxx]. jest tylko katalog debug jak dobrze pamietam...
moze mi ktos pomuc... jestem laikiem w sprawach linuxowych...

blagam o help

ps moj modem : sagem f@st 800
spenalzo
Eee, w ogóle instalacja neostrady pod Linuxem to jest tragedia....... Ja pod moim Mandrake 8.0 (niby minimum to jest 8.2) miałem takie jądro jakie jak trzeba, ale oczywiście nie udało się zainstalować - coś tam po francusku wyskakiwało.
Mi sie wydaje, że TelePies (ci którzy bywają na IRC wiedzą, akurat dlaczego ja mogę o tym mówić tongue.gif) dał ten opis instalacji do Linuxa chyba tylko dla świętego spokoju.
GeoS
To trzeba bylo sciagnac jakas dobrze udokumentowana pod tym wzgledem dystrybujce tongue.gif Np. Slacka, MDK, RH, ...

Nie znam tego cuda, ale napisz w czym dokladnie problem. Moze uda nam sie tobie pomoc.
spenalzo
Cytat
To trzeba bylo sciagnac jakas dobrze udokumentowana pod tym wzgledem dystrybujce tongue.gif Np. Slacka, MDK, RH, ...

Wiesz, ciężko ściągnąć ponad 1,5 GB jak sie mam modem biggrin.gif
Ale na razie i tak wróciłem do Win98 (musiałem) a po trochu zasysam Mandrake 9.ilestam w oczekiwaniu na lepszego kompa.
GrayHat
duza pomoc dzieki... z moich duman wynika ze cza jakies pakiety zainstalowac do /usr/src/
GrayHat
z dalszych duman dowiedzialem sie ze ten linux[xxx] to zrodla jadra...

jak je tam walnac? i skad je wziasc?? czy one sa na jednej z 4 podstawowych plytek czy dalej?? pls help...
GeoS
Cytat
Wiesz, ciężko ściągnąć ponad 1,5 GB jak sie mam modem biggrin.gif
Ale na razie i tak wróciłem do Win98 (musiałem) a po trochu zasysam Mandrake 9.ilestam w oczekiwaniu na lepszego kompa.

To bylo do kolegi SzaraCzapa tongue.gif