Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php][mysql][js]Skrypt pracy w grze
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Gallareton
Latwo sie dmyslic o co chodzi. Kolega wystawil podobny temat, ale nie uzyskal tego co chcial. Czy moglby ktos wystawic taki skrypt? (Chodzi oczywiscie o skrypt pracy takiej jak w grach typu battlekngiht, bitefight, wykorzystywane tez przy budowaniu w ogame, plemionach, czy space-elite) Skrypt moze pochodzic z jakiejs gry i byc uzupelniony o zapytania i tak to wyczyszcze i napisze swoje. Moze byc tez "goły" z samym js, czy co tam trzeba tongue.gif i miejscem na wpisanie potrzebnych zapytan. Prosze was bardzo, napewno wiecie o co chodzi!

przy okazji to skrypt w js z battleknight
(nie wiem jakie znaczniki wiec dam w html)

  1. <script type="text/javascript">
  2. var gemius_identifier = new String('.Rqan6dgW1i42v8pXa1HAZe.7_ysr6cQQoCGY4X1bvD..7');
  3. </script>
  4. <script type="text/javascript" src="http://onet.hit.gemius.pl/gemius.js"></script><script type="text/javascript" src="include/overlib.js"></script>
  5. <script type="text/javascript" src="include/overlib_fade.js"></script>
  6. <script language="javascript" type="text/javascript" src="tinymce/jscripts/tiny_mce/tiny_mce_gzip.php"></script>
  7. <script src="javascripts/prototype.js" type="text/javascript"></script>
  8. <script src="javascripts/scriptaculous.js" type="text/javascript"></script>
  9. <script language="javascript" type="text/javascript">
  10. tinyMCE.init({theme: "advanced",theme_advanced_disable : "strikethrough,justifyleft,justifycenter,justifyright,justifyfull,link,undo,
    redo,indent,outdent,cleanup,code,help,image,unlink,cut,anchor,styleselect,formats
    elect,numlist,bullist,removeformat,visualaid,hr,sub,sup,separator,charmap",mode : "textareas"});
  11. </script><script language="javascript" type="text/javascript">
  12. var time = "0";
  13. var Marker = "false";
  14. timera = new Array();
  15. timerb = new Array();
  16. countdown();
  17.  
  18. function setDivText(c1, text) {
  19. document.getElementById(c1).innerHTML=text;
  20. }
  21.  
  22. function addTimer(seconds, divName, url) {
  23. // 3 Sekunden dazu
  24. timera[timera.length] = seconds;
  25. timerb[timerb.length] = divName;
  26. var url = url;
  27. }
  28.  
  29. function countdown() {
  30. for (i=0; i<timera.length;i++) {
  31. if (timera[i] > 0) {
  32. if (--timera[i] > 0) {
  33. lSeconds = timera[i]%60;
  34. lMinutes = Math.floor(timera[i] / 60);
  35. lHours = Math.floor(lMinutes / 60);
  36. lMinutes%=60;
  37. lHours= ((lHours<10)?"0":"") + (lHours);
  38. lMinutes= ((lMinutes<10)?"0":"") + (lMinutes);
  39. lSeconds =((lSeconds<10)?"0":"") + (lSeconds);
  40. if(lMinutes>=59 && lSeconds>=0){setDivText(timerb[i], "<span><b>( " + lHours + ":" + lMinutes + ":" + lSeconds +" )</b></span>");}
  41. else{setDivText(timerb[i], "<span><b>( " + lHours + ":" + lMinutes + ":" + lSeconds +" )</b></span>");}
  42. }
  43. else {
  44. // setDivText(timerb[i], "<span class='rot'>bereit</span>");
  45. timera[i] += time; // als 'wieder frei' markieren
  46. window.location.href = location+'&redirect=1';
  47. }
  48. }
  49. else {
  50. // setDivText(timerb[i], "<span class='rot'>bereit</span>");
  51. timera[i] += time; // als 'wieder frei' markieren
  52. window.location.href = location+'&redirect=1';
  53. }
  54. }
  55. setTimeout("countdown()", 1000);
  56. }
  57.  
  58. function confirm_delete_cat(text,loc) {
  59. if (confirm(text)) {
  60. // sehende Seite
  61. location.href = loc;
  62. }
  63. }
  64.  
  65. function neuesFenster(URL,Name,Stats) {
  66. window.open(URL,Name,Stats)
  67. }
  68.  
  69. function CheckboxenAktivieren(field) {
  70. if(Marker=="false") {
  71. if(field.length){
  72. for(i=0; i<field.length; i++) {
  73. field[i].checked = true;
  74. }
  75. }
  76. else{
  77. field.checked = true;
  78. }
  79. Marker = "true";
  80. return "odznacz wszystkie";
  81. }
  82. else {
  83. if(field.length){
  84. for(i=0; i<field.length; i++) {
  85. field[i].checked = false;
  86. }
  87. }
  88. else{
  89. field.checked = false;
  90. }
  91. Marker = "false";
  92. return "zaznacz wszystkie";
  93. }
  94. }
  95.  
  96. function showhide(name) {
  97. var e = document.getElementById(name);
  98. e.style.display = (e.style.display == 'block') ? 'none' : 'block';
  99. }
  100.  
  101. function gamepay_item(url) {
  102. var new_win = window.open(url,'Gamepay','resizable=yes,scrollbars=yes,menubar=no,toolbar=no,status=yes,width=820,height=8
    00,top=0,left=0'
    ); new_win.focus();
  103. }


Czy moze mi ktos powiedziec chociaz co zrobic, aby ten skrypt zaczal dzialac na mojej stronie?
John
Generalnie funkcje Javascript mog± być wywoływane na 2 sposoby, albo przez sam kod, albo przez jak±¶ akcje. Co zrobić,żeby to działało ? Hym po pierwsze brakuje Ci plików jak widzisz w tym skrypcie wykorzystane s± jeszcze pliki pomocnicze
np.
  1. <script type="text/javascript" src="include/overlib_fade.js"></script>


A co do uruchomienia funkcji. Przykład
  1. <input type=button value='bla bla bla' onPress='java script:funkcja()'>


nie pamiętam czy to było onPress czy co, sprawdĽ sobie gdzie¶.
Rogu¶
onClick smile.gif
John
Cytat(Rogu¶ @ 1.08.2007, 23:28:24 ) *
onClick smile.gif


dziękuję ;-).
Gallareton
Ehh... no dobra to w tym mi pomogliscie, ale wciaz jest ten problem, ze kod js moge sobie podwalic z battleknighta, ale swoich plikow mi nie dadza "za ladne oczy"... nie moglby ktos jednak pokazac mi takiego skryptu w js? ale tak zebym MÓGŁ go uzyc?
To jest wersja lo-fi głównej zawarto¶ci. Aby zobaczyć pełn± wersję z większ± zawarto¶ci±, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.