Spodek 2.0 v5 odbędzie się
10 maja 2008 o 12:30 tam gdzie zwykle czyli na Rondzie Sztuki. Pełna agenda:
1.
"Nowe trendy w pozycjonowaniu czyli Long Tail" - prowadzący Tomasz Wieliczko
http://xann.pl2.
"Ginger" - jak zarabiać na darmowym produkcie - prowadzący Piotr Baranowski
http://pasjagsm.pl3.
"Własny biznes w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości" - prowadzący Paweł Gruszecki, Radosław Kandzia
Łącze wszystkie tematy. // Sabistik================================================================================
Spodek 2.0 v6 14 października 2008 r. Cogitatur, Katowice6. edycja śląskiego barcampu Spodek 2.0 odbędzie się
14 października (wtorek) 2008 r. o godzinie 18:00 w Klubie Muzycznym COGITATUR, Katowice, ul. Gliwicka 9a (sala po schodach na górze).
Wszystkich zainteresowanych prezentacjami prosimy o kontakt. Agenda będzie jak się urodzi

Zapisujemy się tutaj
http://www.goldenline.pl/spotkanie/barcamp...owice-cogitaturZapisy NIE są obowiązkowe ale mile widziane.
Po imprezie zostajemy na afterparty do oporu (24?)

==========================================================
==========================================================
==========================================================
Witam!
Zapraszam wszystkich na szósty już śląski barcamp, 14 października 2008 r. na godzinę 18:00 do Klubu Muzycznego
COGITATUR (Katowice, ul.Gliwicka 9a).
Zapisy na spotkaniach Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/barcamp...owice-cogitaturAgenda prezentuje się niezmiernie interesująco:
1.
"Między spamem, a ewangelizacją. Kontrowersje wokół marketingu szeptanego" -
Bartłomiej Juszczyk, Agencja Interaktywna Grupa Adweb, Kraków
Rzecz o tym - dlaczego warto korzystać z dobrodziejstw
nowoczesnych narzędzi Public Relations w Internecie, jak nie
zostać wizerunkowym samobójcą oraz jak prowadzić kampanie tak, by liczyć na konkretne, wymierne efekty. Dużo praktyki, mało teorii, słowem - o szeptach, bynajmniej nie szeptem.2.
"Blogvertising.pl przed i zaraz po inwestycji" -
Maciej Zawadziński, Blogvertising.pl, Wrocław
Co się zmieniło w rok od wystartowania serwisu Krytycy.pl - jak pozyskaliśmy inwestora branżowego, jak wpłynęło to na rozwój serwisu, spółki i zespołu. Prezentacja i dyskusja o rozwoju startup'ów i korzyściach oraz możliwościach jakie otwiera inwestycja.3.
"Strategia blue ocean - czyli jak to robi Apple" -
Dominik Kaznowski,
http://kaznowski.blox.pl, Warszawa
1. Innowacja wartości zamiast innowacji technicznych
2. Jak szukać nieodkrytych rynków, nie tylko w sieci
3. Blue ocean na rynku mediów - czy Google, Microsoft Apple, Sony to firmy mediowe?4.
"Projekt U.Z.A. Studium przypadku" -
Bartek Gołębiowski, Click5, Gliwice
W Click5 mamy jasne podejście do marketingu interaktywnego. Aby był skuteczny musi ciekawić, bawić, zaskakiwać i oferować coś odbiorcom. Opowiemy o tym jak i po co powstają nasze projekty. ==================================================
5. Dodatkowo tzw.
Elevator Speech - na waszą prośbę i korzystając z doświadczeń kolegów z innych barcampów wprowadzamy tą formę i u nas. Udostępniamy mikrofon dla każdego chętnego, masz maksymalnie 5 minut (z licznikiem w tle

) na porwanie publiki. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy przygotujesz prezentację w formacie
pecha-kucha - wtedy masz "ustawowe" 6 minut 40 sekund

Na obecną chwilę po swoje 5 minut zgłosili się:
5a.
gkw24.pl - Śląski portal regionalny
5b.
PolishPlanet.com - Polish community in the UK
=================================================
Koniec części oficjalnej. Nie mniej nic nie kończymy, a tak na prawdę dopiero wtedy zaczynamy
Będziemy w lokalu przynajmniej do 23:59 
więc spóźnialscy mogą dotrzeć w każdej chwili

6.
Spodek Wii Session - jeżeli nie będzie problemów technicznych (to nasz pierwszy raz w tym lokalu, musimy się poznać

) odbędzie się turniej na konsoli Wii o tytuł "Spodek 2.0 v6 Wii Master"

Co i jak - ustalimy na miejscu. Będzie ubaw po pachy i do tego za darmola

Informacje o klubie:
www.cogitatur.pl - po wejściu, na lewo, do końca sali i po schodach na górę.
Przekażcie tę informacje swoim znajomym, dopisujcie się do listy, widzimy się 14 października. Do zobaczenia!
"I've dreamed about this day, boys and girls, and it is going to be legendary! Together, we will own this city" 
Dla przypomnienia widzimy się jutro

Mam gorączkę, kaszle, bolą oczy, do tego katar ale trzeba być

Jakby ktoś nie mógł a chciał coś posłuchać to może włączyć
radio katowice 
szczegóły niżej:
http://spodek20.pl/news/42/ufo-przyleci-jutro1.
"Internet salonem dla fotografii mody" - Adam Warmuz,
http://fotomody.pl Krótki opis branżowego serwisu społecznościowego, który ma za zadanie promować wysoki poziom fotografii mody.2.
"Przeznaczenie technologii Flex i Adobe AIR" - Piotr Walczyszyn,
http://Adobe.comW czasie prezentacji przedstawię do jakich rozwiązań powinniśmy stosować technologie Flex i AIR, a do jakich nie.
Odniosę się do zagadnień związanych z indeksowaniem treści przez wyszukiwarki, deep-linking, integracji z komponentami
serwerowymi.3.
"Jak Google pomaga nam dbać o jakość stron WWW?" - Radosław Smilgin,
http://testerzy.pl Opis: Krótkie wprowadzenie do narzędzi Google i ich użycia w testowaniu aplikacji internetowych. Podczas prezentacji pokazane
zostaną Google Website Optimizer oraz Google Analytics wraz z przykładami użycia.Jeżeli ktoś jeszcze jest zainteresowany to proszę o kontakt.
Standardowo po prezentacjach będzie elevator speech czyli mikrofon na 5 minut dla każdego chętnego (są 2 zgłoszenia na obecną
chwilę). Z uwagi na to, że ostatnim razem niektórzy nadużyli naszego zaufania

to tym razem będziemy pilnować tych 5 minut
niemalże z zegarkiem w ręku.