Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Krok po kroku
Forum PHP.pl > Forum > PHP
kcezar
Jestem CAŁKIEM ZIELONY w php. Mam strone WWW we flash-u (ktos kiedys stworzył), na niej formularz kontaktowy. Wiadomości przychodzące z tego formularza nie maja polskich znaków diakrytycznych (same „krzaczki”). Otrzymałem do „podmianki” pliki: mail.fla, mail.swf, mail.html, mail.php. No i teraz problem – na serwerze jest tylko mail.php.

Jeśli chce go otworzyć-otwiera się w Macromedia Dreamweawer 8 no i…chyba musze go jakoś głownego pliku fla? Może ktoś mi pomóc?
qqrq
Najlepiej to wklej plik mail.php i formularz z tego flashowego i bedziem radzić... winksmiley.jpg
kcezar
nie mam opcji dodawania pliku ale php tak wyglada:
<html>
<head>
<title>MailPHP</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-utf-8" />
</head>
<body>
<div align="center"><span class="style1">
<?php
$dokogo = "kc@xyz.pl";
$zrodlo = "Wiadomosc ze strony www.hmt-scierne.pl.pl";
$vistor_name = substr($_POST['vistor_name'], 0, 40);
if (!eregi("^[a-z0-9'-@_.]*{:content:}quot;,$_POST['vistor_email']))
exit ("Pole \"adres email\" zawiera niedozwolone znaki. Prosze sprobowac jeszcze raz.");
$vistor_email = substr($_POST['vistor_email'], 0, 30);
$message = wordwrap("\nTelefon: ".$_POST['vistor_phone']."\nWiadomosc: ".$_POST['vistor_comments'], 70);
if (mail("ckepinski@hmt-scierne.pl", "Wiadomosc od: ".$vistor_name.". Wyslana ze strony www.hmt-scierne.pl", $message, "From: ".$vistor_email)) {
echo "E-mail zostal wyslany pomyslnie. Mozna zamknac to okno.";}
else {echo "Wyslanie e-maila nie powiodlo sie. Prosze sprobowac jeszcze raz.";}
?>
</span>
</div>
</body>
</html>

chciałbym podmienić ten plik na starszy na serwerze, ale samo nadpisanie chyba nie wystarczy? i właśnie- co musze zrobić?
qqrq
A masz na serwerze (jaki to serwer wogóle?) zainstalowane PHP? Jeśli nie, to zainstaluj, jeśli tak, będzie on "działał" jak zwykły HTML...
kcezar
home.pl - ma php winksmiley.jpg