Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dekodowanie plików .mgx
Forum PHP.pl > Forum > PHP
sanneo
Witam serdecznie wszystkich.

Jako, że jestem tutaj nowy, to się przy tej okazji przedstawię.

Nazywam się Mariusz, pochodzę z Łomży, ale od 4 lat mieszkam w Warszawie pracuję i studiuję Informatykę w zarządzaniu (7 semestr aktualnie)

Od 2002 roku programuje w PHP.

Moja stronka domowa to http://www.sanneo.net (nieaktualizowana od lat, kiedyś do niej wrócę)

Moja druga stronka, to stronka o mojej ulubionej grze Age of Empires 2 the Conquerors Expansion - http://www.empires2.net

I w związku z tą właśnie drugą stronką potrzebuję dekodować pliki .mgx za pomocą PHP.

Chciałbym utworzyć nasz własny wewnętrzny system ratingu, zasada byłaby taka.

Użytkownik postuje plik .mgx, PHP go przetwarza i zapisuje dane do bazy danych w tym wyniki rozgrywki.

Długo szukam rozwiązania mojego problemu, ale niestety nie wiele jest o tym typie pliku napisane.

Znalazłem bardzo ważne źródła informacji:
http://aocai.at.infoseek.co.jp/mgx_format.html

Jest tu opisana dokładna budowa pliku .mgx, dla mnie do póki co czarna magia, bo aż tak się w stukturę plików nie zagłębiałem, nawet nie potrafię tego oczytać.

Przykładowy plik .mgx, gdyby ktoś zechciał testować:
http://www.sanneo.net/tmp/FC1_Tournament_G...auT__Game_5.mgx

A także przykład, gdzie jest pokazane, że da się tak zrobić w PHP:

Prosiłbym o namiary na jakieś ciekawe strony gdzie dekodowanie plików będzie opisane jeżeli tutaj nie znajdę odpowiedzi.

Na stronie http://www.empires2.net jestem jako PL_King

Pozdrawiam serdecznie
Mariusz (sanneo)
kicaj
Musisz sam poznac strukture tego pliku, a my pomozemy Ci wyciagnac dane za pomoca php - jesli oczywiscie bedziesz mial problemy
sanneo
Witam.

Struktura pliku jest podana pod tym linkiem:
http://aocai.at.infoseek.co.jp/mgx_format.html

Ale zupełnie nie wiem jak takie coś odczytać, any hints, any resources?

Pozdrawiam
Kicok