Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: PhpMyAdmin -->MySQL, Oracle?
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych
kosmos
Witam
Jestem początkującym jeśli chodzi o Oracle. Do tej pory korzystałem z bazy MySql oraz PhpMyAdmin do jej zarządzania.
Chciałbym się dowiedzieć czy pod bazę Oracle jest odpowiednik MySql`owego PhpMyAdmin`a questionmark.gif
Bazę już zainstalowałem ... jest to konkretnie Oracle 11g. Odpalam ją poprzez stronkę https://kosmos-pc:1158/em/console/logon/logon Wpisuję login SYS oraz odpowiednie hasło, i ukazuje mi się masa zakładek itd. ( To nie to co PhpMyAdmin niestety albo stety ). do każdej zaglądałem, próbowałem utworzyć głupią tabele ale NIE WIEM gdzie i jak ;/

Problem z tym że nie mam póki co takich funduszy na książkę do nauki Oracle, dlatego też szukam już kilka dni podstaw w sieci do jej obsługi.

Czy jest w ogóle możliwość utworzenia tabeli w jakimś widoku tak jak to było w PhpMyAdmin questionmark.gif czy tylko poprzez SQL questionmark.gif

Bądźcie dobrzy i podajcie mi jakieś informacje jak się mogę za to wszystko zabrać bo chęci są i to wielkie a materiałów i kasy brak sadsmiley02.gif

Pewnie większość z Was mnie zbluzga smile.gif Ale taki to los początkujących z nowymi językami, systemami bądź bazami tak jak to w tym przypadku.

Pozdrawiam
teutates
Skoro jestes poczatkujacy nasuwa sie pytanie po kiego Ci Oracle?
Darmowe narzedzie (no przynajmniej ma darmowa wersje) jest TOAD, google wie o co chodzi:) Bazy Oracle sluza do powaznych rzecy i dopuki nie masz bardzo konkretnej potrzeby to dla samej frajdy bym sie tego nie uczyl bo to Ci zajmie jakies 5 lat:)

Pozdrawiam
teu
phpion