Cytat(Niktoś @ 7.05.2012, 20:34:58 )

Taka analiza ma tylko i wyłącznie sens w przypadku użytkowników, którzy dokonali wcześniej rejestracji.
To zależy, co chcemy analizować. Bo jeśli np. badamy, czy asortyment jest wystarczający (tzn. umożliwia zadowolenie większości potencjalnych klientów) to musimy rejestrować większość ruchów użytkownika, o czym pisał
tehaha, np. to po jakich kategoriach się poruszał, jakie produkty dodawał do koszyka, czy z niego usuwał, czy w ogóle coś dodawał i usuwał. Tutaj nie ma potrzeby zakładania konta, czy rejestrowania się i użytkownik nie musi wiedzieć, że go "obserwujemy" dopóki jest on użytkownikiem anonimowym. Jeśli analizujemy "sprawność" systemu, to musimy zapisywać i analizować informacje, o jakich pisał
spokoloko123, czyli to, czy użytkownik zrezygnował z zakupu, na jakim etapie wtedy był, czy może jednak zdecydował się dokonać zakupu, a może nie odpowiadał mu sposób dokonywania płatności, itd.. Im więcej danych zbierzemy, tym dokładniejsza i bardziej wiarygodna będzie analiza.
Ogólnie jest to tak szerokie zagadnienie, że można by książkę napisać, albo więcej książek. Jednak nadal przekonuję, że
nijak ma się do sposobu implementacji sklepowego koszyka.
Edycja:
Poza tym to off-top.