Cytat(l0ud)
Ja pozwolę sobie opowiedzieć o swojej przygodzie z firma cal.pl
Kupiłem u nich konto jakieś dwa 2.5 roku temu co ciekawe dopóki płaciłem im 59 zł rocznie wszystko było ok. Dopiero gdy potrzebowałem kupić adres IP (200 zł rocznie) pojawiły się problemy.
1. najpierw (jeszcze przed kupnem IP) skasowali mi bazę danych, naszczęście miałem backup więc nawet do nich nie pisałem tylko od razu go wrzuciłem
2. następnie kupno IP. Gdy ustawili mi nowe IP wszystkie moje domeny (łącznie z subdomeną z dostępem do DA) padły na około 3 dni.
Nie jestem serwerowcem, ale domyślam się, że taka zmiana wiąże się z jakims downtimem ale 3 dni? W każdym bądź razie po pierwszym dniu napisałem do BOKu, w odpowiedzi dostałem ich standardową odpowiedź "wszystkie usługi na pańskim koncie działają poprawnie" i żebym wyczyścił sobie DNS (czy jakoś tak) oczywiście nic to nie pomogło. Myśle sobie no nic nie znam się może tylko ja nie widze domen, sprawdziłem w Google Analytics i strona która normalnie ma 800 UV dziennie przez ostatnie dwa dni ma 0 odwiedzin, więc jednak coś jest nie tak.
No więc znowu piszę do BOKu - dokładnie opisując problem i prosząc o wyjaśnienie - w odpowiedzi dostałem, a jakże, olewające "wszystkie usługi na pańskim koncie działają poprawnie". Później zanim serwer wrócił online wyminiliśmy kilka maili, gdzie - przyznaje - troche mnie poniosło bo wyprowadzili mnie swoją postawą z równowagi, więc nie będe ich przytaczał

3. Około 3 miesięcy po kupnie IP musiałem zapłacić za kolejny rok hostingu, jakież było moje zdziwienie gdy się okazało że oprócz hostingu muszę również zapłacić za IP!
4. W poniedziałek aż do teraz kolejny pad serwisu, nie mogę zrobić kompletnie nic napisałem do BOKu, dostałem standardowe "wszystkie usługi na pańskim koncie działają poprawnie", napisałem jeszcze raz tym razem już nie dostałem odpowiedzi, a serwer jak nie działał tak nie działa ... chociaż czekajcie sprawdze ... nie, nie działa.